2011-05-22
 10:34:04

Söndag

Hej kära bloggläsare! Är ni kvar där ute? Några kanske i alla fall har varit inne den senaste tiden och konstaterat min ebb i bloggen. Men vet ni vad? Nu är jag häär! :)

Just nu sitter jag på båten påväg ut till Grinda. Det är jag, min väska, min frukost och min dator. Jag bestämde mig för att åka själv. Jag har den senaste tiden haft så väldigt mycket, två jobb ibland, en behandlig och sjuttioåttatusen projekt. Jag tycker ju att det är roligt med många bollar i luften, och vill gärna hinna med allt. Men när man en dag vaknar upp med stressutslag runt hela munnen, och tycker sig se att man tappar hår, då är det inte roligt längre. "Det är dags att stressa ner Sophia" var mina vänner svar. Så nu har jag bestämt mig för att att, ja, stressa ner. Så nu ska jag ut till Grinda och bara ta vara på egen tid, och ligga och sola och fundera. Och det känns redan bättre, när man väl bestämmer sig för att ta det lite lugnare.

Men jag måste bara berätta! Min Vida har kommit hem! :D Vi träffades igår vid klockan sex på kvällen och gick till ett fik och bara pratade och pratade. Vi har inte på långa vägar pratat om allt vi ligegr back, men man måste ju börja någonstans, och vi bestämde att vi ska gå och äta middag och dricka drinkar någon dag snart igen. Som jag har saknat denna flicka! <3




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: