2009-12-31
 00:53:03

Blandad kompott

Ja, nu blir det ett litet blandat inlägg här. Men nu är jag i alla fall framme hos mormor, kom väl fram för ca 4 och en halv timme sen. Mycket trevligt har vi haft det. Vi har precis tittat på "The best of Dag-Otto" eller vad den nu heter. Kul kul :) Jag e ju lite fast för fars å buskis och sånt, me like!

Tänkte lägga upp bild på det jag fick av min kära vän V i julklapp:

Jag fick en honungs-bi-tvål, och hör och häpna, så finns det något som heter Body Souffle! Hur najs låter inte det ;) Mumma! Och att den var så fint förpackad gjorde ju verkligen inte saken sämre! Tack fina vän!

Nu tänkte jag nog sussa, ska strosa iväg på min 4:e mellandagsrea för den här säsongen. Nu dock på ett nytt ställe. Jag har väl ett mission, vilket är att köpa en ny mascara. Nu kommer bara frågan, vilken ska jag köpa???

Sov så gott!


Vida

Vad bra att du gillade klapparna! Jag är helt kär i jordgubbsduschkrämen och armbandet :D

<3

ps. kommenterade ett tidigare inlägg men vet inte om kommentaren försvann :/ hoppas ej det!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: