2009-12-19
 14:46:27

Jag klarade det!

Wihooooo! Jag klarade det verkligen!
Jag fick minst G på båda Matte C proven! Vilket nu innebär att jag inte ligger på ett IG längre!
Oj, nu blev det många utropstecken här, men det är värt att skrikas ut. När jag läst mejlet från min mattelärare rusade jag direkt ner till mamma, förbi min lillebror som för övrigt måste undrat vad jag hade så bråttom för :P
Men nu kan jag alltså släppa Matte C under lovet, dock har jag ju en hel Matte B kurs att klara av innan jag tar studenten, men i februari ska jag tenta av den, så det är väl egentligen lika bra att börja plugga på det så nart som möjligt, så att jag inte sitter där en dag innan provet och bryter ihop, bryter ihop gör jag för ofta av andra anledningar just nu, så jag känner inte för att behöva göra det för ett matteprov också...

Mejlet från min lärare:

Hej!
Har nu rättat dina prov och du har klarat båda så ägna julen åt något annat än Ma C!
God Jul!
/Min mattelärare

Nu tänkte jag städa mitt rum, ser inte så välstädat om jag säger så...
Hörs sen, kanske slänger in en före och efter bild! 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: