2009-12-31
 14:51:58

Mellandagsshopping

Ja så var den 4:e mellandagsreashoppingen avklarad. Hittade faktiskt lite grejor, dock var väl bara en av sakerna på REA men men...

Det blev i alla fall en kofta från KappAhl (Jag brukar aldrig hitta något där men idag så) Den var svart med röda blommor, och härliga ärmar, det syns inte på bilden men, jag kan visa den när jag har den på nån gång. 199 riksdaler fick jag ge för den, ett mellankap!




Sedan blev det lite negeldekorationer och ett nagellack och en mascara! Och lite lustigt är det eftersom jag så sent som igår sa till min vän V att jag inte köper mascara för mer än 200 kr, att jag idag går och köper en för 275 (!) riksdaler!!! Sanna mina ord, jag hoppas verkligen att den är bra. Det blev Lancome's Virtuose. Jag hoppas verkligen att den är något extra nu, det blir upp till bevis ikväll.


Nu kommer den stora frågan, hur ska jag klä mig, ha håret, osv osv, I-lands och tjejproblem ;)


Anonym

Haha, hoppas mascaran är riktigt bra :D

GOTT NYTT ÅR (i förskott)! Ha en riktigt fin kväll! <3

Vida



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: