2009-12-20
 23:39:00

Söndag

Ja, det blev inget med de där före och efter-bilderna som jag skrev om igår, det såg i alla fall lite mer städat ut i mitt rum, även om mycket kanske trycktes in på andra ställen...

Idag har det då varit söndag, jag och familjen var och lyssnade på en kör som sjöng jullåtar och ingav oss en smula julkänsla. Roligt och bra, var "föreställningen", det har väl blivit nån tradition kanske, vi var ju å såg den förra året också.

Massvis med snö har det kommit. Dessutom lifgger ju typ allting kvar på marken här där vi bor, så vi har med andra ord typ pulsat fram i 45 centimeter snö idag.

Efter middagen idag gick jag över till min granne å spelade Wii Madagascar, shieet vad vi skrek ;) riktiga geeks, men who cares! :P

Nu sitter jag här i soffan och tittar på en sjuuukt bra film, Blood diamonds heter den. Riktigt ruskig är den dock...

Snart ska jag lägga mig å sussa.

Men snart laddar min dator ur så vi hörs imorn!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: