2009-12-19
 19:09:30

Städa var det ja...

Ja, det här med städningen... jag har väl inte kommit så långt än, men jag har ju trots allt städat badrummet idag, inte jättenoggrant kanske men men...

Sitter å kollar runt lite på bilder från det gågna året, i alla fall från sommaren och hösten. Och jösses vad jag längtar till sommar. Ute bara yr snön och det är kallt. JAg ha inte varit ute en enda gång idag, ska iväg många dagar i rad nu framöver så det var skönt att bara vara inne. Min näsa är inte riktigt i form än, efter min förkylning, man är väl lite förkyld fortfarande kanske.

Men som sagt, sommaren. Den bästa årstiden, visst tycker jag om höst, vinter och vår också men ingen av de slår sommaren! Tänk att kunna vara ute sent på kvällarna med bara linne och shorts. Cykla iväg och bada sent på kvällen.

Jag har funderat lite på om jag ska köpa nytt löshår till våren nu. Kostar ju ändå ca 700. Men när jag tittar på bilder från tiden då jag använde det ganska mycket så vill jag ha det igen :)

 (Jag ser verkligen koncentrerad ut, så koncentrerad att jag glömmer kolla framåt) Här har jag då i mitt löshår.

 Här är jag med mitt nuvarande hår, tagen för några dagar sen. Fotot taget med mobilen, därför lite kass kvalité.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: