2009-12-30
 18:34:05

@ the bus...

Sitter på bussen påväg till min mormor. Har väl snart åkt i 2 timmar, vilket innebär att det är ca 2 timmar kvar. Men det är lugnt, jag tycker om att åka buss.

Innan jag satte mig på bussen mötte jag upp en mycket nära vän, som får heta V tills jag vet om hon vill synas i bloggen eller ej ;) fin fin tjej i alla fall. Vi möttes upp i stan för att ta en fika på EH of course. Vi hade lite julklapps utdelning. Mycket härliga klappar fick jag :) (Visar bilder sedan, blir lite jobbigt att fota så här på bussen)

Å vet ni en känsla som jag tycker så mycket om? Känslan av att veta att MP3:n är helt laddad! Så skönt är det :)

Men vi hörs lite senare, antingen senare på färden eller när jag är framme!

Tjohej!


Vida

V är helt ok med att synas i bloggen. Och vilken fin blogg!! Men jag antar att det inte kan bli annat än fin när den tillhör dig :)

Tack för supermysigt fika och fina klappar!

STOOOR KRAM



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: