2009-12-29
 23:23:18

Tjohoo

Japp, så då var klockan efter 11, ikväll igen!!! Jag som hade tänkt ställa klockan på 07:45 så att jag hinner med allt jag ska göra imornbitti innan jag åker till min mormor för att fira nyår. Kommer att bli svårt att pallra sig upp, men måste man så måste man.

Kvällken har spenderats hos min fina vän L. Hon får heta så tills jag vet om hon vill synas i bloggen eller inte ;)
Vi nördade oss som vanligt med Wii Mario Kart, sweet! Som de nördar vi är, ölyckades vi givetvis låsa upp några cuper. Nu har jag fått lite ont i armbågen, troligtvis efter allt spelande, men kan även bero på min febrila jakt på kameraladdaren och kameraöverföringssladden. Som efter mycket letande återfanns inuti garderoben, under skolböckerna i en pappåse fylld med utrensade kläder, Hur den hamnade där kan man fråga sig...

För övrigt har jag nästan inte packat någonting, fast jag har tvättat litegrann, och tänkt lite på vad som ska me. Men som sagt packningen har väl inte riktigt kommit igång.

Innan avfärden imorn ska jag ha en liten julklappsfika med fina vänner. Måste bara komma ihåg att ta med mig allt som ska me, julklappar å film. Ojoj Sophia hur ska detta gå? :S

Jaja, tänkte slänga upp dagens låt om en liten stund, sedan MÅSTE jag gå och lägga mig. Ska dessutom försöka blogga under dagen imorn åxå.

Kramelikram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: