2010-04-18
 14:20:32

621?

Ja, vafan e det för buss? Trodde att jag som SL-nörd hade koll på de flesta bussarna, men 621an har jag verkligen inget större minne av i alla fall. Och jag behöver ju faktiskt inte bry mig, 670 Vaxholm passar alldeles utmärkt för mig :)

Nu blir det väl lite av en resumé efetrsom jag inte har skrivit så mycket på länge.
Av någon anledning har jag och min Tynningöjetset-kollega träffats ovanligt mycket på sistone, MYCKET trevligt :D Träffade henne igår när jag var påväg in till staden. Började färden in mot HM och shoppade för surt förvärvda pengar, men jag är nöjd med köpet, och det var SANNERLIGEN inget impulsköp! Efter det drog jag vidare hem till Vida för snack-mys-filmkväll. Vi såg som sagt UPP som jag hyrde i Vaxholm för ynka tjugonio riksdaler, Vaxholmsshopping kan vara bra den me! Filmen var för övrigt mycketmycketmycket bra, jag tänkte väl att det skulle vara en ganska lättsam barnfilm, men se, där fick jag! Sorglig var den, men samtidigt var den fin och gullig och allt det där. Så vill du se en bra film, SE UPP!

Klockan 06:25 ringde klockan imorse och det var dags att göra sig iordning och packa ihop mina pinaler. Klockan 08:00 skulle det vara samling i Tibblehallens entré för tävling. Jag tror seriöst aldrig att jag varit så nervös på en tävling nån gång! Förut var jag rätt säker på att jag klarade av övningarna, så är det verkligen inte längre, trodde jag skulle spy innan. Lite mer nervös blev jag när jag kom dit, trodde att jag skulle vara med på 2 max 3 varv, och det hela plötsligt slutar med att jag är med på 5 varv! Sträckt var det som var absolut läskigast, trodde jag skulle sabba allt: Visst, min var väl inte den vackraste domarna skådat, men spydde inte, ramlade inte, svimmade inte, så ja det gick med andra ord ganska bra :)

Superkul var det även om vi inte fick någon medalj, min första tävling sen oktober 2008 så jag är superdupernöjd och glad. Nu är det bara att tagga om till nästa tävling, om ca en månad!

Efter det letade jag sönder efter tusentals grejjor som jag lyckades lägga på olika ställen, men begav mig senare mot RN TPL och tog bussen hem. Satt och solade på kajen i Vaxholm med bror och nu är jag hemma, ska plugga :/

Glömde dessutom lämna tillbaka filmen till konsum, så jag tar åter en trip till skärgårdens huvudstad om ett litet tag.


Glada gymnaster


Håret ska fixas


Lite mer hårfix


Om duschen räknas som utomhus, ja då var vi lite lagliga i alla fall



Frisyr


Prisutdelning

So long!


Anonym

heting jag känner mig på den första bilden :D

ska du lägga ut dom f.b?? :D <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: