2010-04-02
 17:46:26

Är det inte konstigt?

Ja jag menar, att det är lov igen. Känns som om det var sportlov nyss! Idag är det redan långfredag, vilket betyder att det imorn är påskafton, sen påskdag, sen annandag påsk, vilket i sin tur betyder att, ja, snart e det sommar.

Den här sommaren ska förövrigt bli MIN! Jag ska göra allt jag önskar, umgås med de människorna som får mig att känna mig bra, jag ska vara frisk, jag ska jobba och tjäna pengar.
För att få lite mer sommarkänsla tänkte jag skriva en liten lista på några av de saker jag ska göra i sommar!



Åhh sommar sommar sommaaaar!
Jag är en riktig sommarmänniska, finna nog ingen arstid som är bättre. Tänk känslan av att kunna ha samma kläder på sig inomhus som utomhus, bara cykla iväg till badet, oavsett vad klockan är. Då är det bäst att bo på en ö!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: