2010-04-19
 14:56:54

Dålig uppdatering

Ja, jag vet att jag inte skrivit alls så mycket idag, men det är så mycket i skolan just nu.

Jag ska hinna med (med reservation för att jag glömt något för stunden)

Webbplats
Engelska satire
Matteprov
Filosofiprov
Historiaprov
Naturkunskap A prov
Naturkunskap B prov
Religionsprov
Projektarbete
Samhällskunskap B kursen komplettering
Nationella proven i Matte C
Svenska Essä
Svenska bokupsats
Historia quiz

Och det är 6 veckor kvar. STABILT!

Jaja, idag började jag med ett besök på Vårdcentralen. kändes så onödigt att åka dit eftersom jag ändå bara skulle få ett recept på mina receptbelagda pollenmedicier. Droger ni vet. Och så var jag vungen att sitta där å häcka på öppna mottagningen. De ville dessutom lyssna på hjärta och lungor. Det är farligt att knarka. Nämen usch vad jag snackar. jag är hög. Hög på stress. Kom i alla fall tillbaka till lunchen och lunchade med Jempan, Lillnoddan, Carro och Malinski. Vida är sjuk :( Krya på henne!

Sen hade vi historia, med redovisningar. men eftersom jag var på Mando i tisdags när de delade in i grupper var jag lite utanför och satt bara å lyssnade, skönt iofs ;)

På rasten gick jag och J till 531D och pluggade på diverse saker, jag med webbplasten och hon med historiuppsatsen. Nu har jag precis slutat för dagen, men Naturkunskap B. Evolutionen är ett tråkigt avsnitt.

Nu ska jag dock inte sluta och gå här ifrån utan nu ska jag jobba med hemsidan, som som sagt ska vara klar på fredag. Ikväll är det träning, kommer hem kanske runt halv 9, då fortsätter plugget.

Åh ja! Jag måste bara berätta en sak. Mamma sa häromveckan på skämt; Vad e det för "råtta" som varit här då! 8Syftade på att en bit av ett bröd i påsen var borta, det såg gnaget ut. Vi tänkte väl inte mer på det utan antog att det var min käre bror (stackarn)  När jag kom ner till frukost idag var den andra brödpåsen tuggad på och små brödbitar var borta. Det var INTE min lilebror som gjort det där, det kan jag ju bara säga! Alltså har vi riktiga råttor i köket i våran BRÖDPÅSE! Äckligt? Ja, något!

Jaja, so long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: