2010-04-22
 19:11:10

Förlååååååt!

Jag måste be om ursäkt för min bedrövliga uppdatering. men just nu är det så mycket som händer i mitt liv. Helt sjukt! Förutom massor av plugg och skola har jag ju börjat träna igen, sådana saker tar upp mycket av det som förr var min bloggtid, men jag ska bli bättre på att uppdatera, jag ska verkligen försöka.

Idag började vi med Naturkunskap och vi fick som sagt tillbaka proven och ja, det blev faktiskt ett MVG! Helt sjukt med tanke på att jag grät dagen innnan när jag pluggade det för att jag tyckte att jag inte fattade något.

Sen hade vi Svenska och Religion. Inget märkvärdigt.

Jo ELDA skrämde upp vår klass på Nk:n ganska rejält idag också, haha!

Nu måste jag plugga massor av engelska och matte!

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: