2010-04-20
 19:19:10

God kväll!

Ja, nu är jag åter back on the island. En riktigt webdesajnig dag om jag får säga det själv.

Jag började dagen med Matte C och en BRONTO-genomgång! Fast det var nog behövliggt, i alla fall för min del eftersom jag ibland fattar nada ;)
Sen hade vi Filosofi och ja den har jag ju redan skrivit lite grann om, så det får räcka ;)
Sen det bleva lunch som jag tillbringade med Carro och Malin, trevligt trevligt, Valborgsplaner börjar smidas!

Naturkunskap A följde, och ja, jag tycker faktiskt att det vi håller på med nu är intressant! Miljögifter och sånt. Sen fick hela klassen panik inför "quizet" på Stockholm vi skulle ha på historian. jag tänkte att jag måste vara ärlig och säga till Gumpa att jag inte kunde det så bra, och att jag försökt plugga. Varpå han börjar titta väldigt frågande på mig. Vi ska väl ha test va? säger jag. Haha men näe då började Gumpa skratta och sa att han skulle skrämma upp oss så här oftare för att vi skulle plugga. Värt att nämna kan vara att Han inte visste att vi kanske uppfattat det så allvarligt, för han drog sig i håret när han insåg att alla åkt hem för att de trodde att det var VÄRSTA förhöret, haha, så vi var bara 13 stycken på lektionen. Lyckat när vi skulle delas in i 12 olika grupper ;) Vi började med redovisningarna direkt, och jag ska redovisa om "Sommaren med Monica. Passande eftersom det handlar en massa om skärgården :D

Efter lektionen gick jag straight to the library och satte igång med hemsidan. Jag satt där till halv fem innan jag begav mig till TPL men får stå å vänta på 670 i en halv evighet innan den kommer, å som pricken över iet var den fullproppad och jag fick stå till Engarn. 18 minuter sen var vi vid Söderhamnsplan, men duktig som jag är var jag ute i god tid och hann med båten i alla fall. Nu sitter jag på rummet och ska börja plugga och städa. Dessutom ska jag söka ett till jobb nu. Så:

SO LONG!

Jag blev glad när jag fick min jobbtidning idag :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: