2010-04-07
 08:45:36

God morgon!

Nu sitter jag här vid frukostbordet. Jag blev bara tvungen att logga in här, för jag drömde en så perfekt dröm!!!
Detvar kanske inte den gladaste drömmen, jag vill inte ha detså som i drömmen, men drömmen fick mig att tänka om lite. Jag drömde om studenten. Och just nu känner jag bara; Sophia, ta vara på den sista tiden du har kvar i skolan nu!

Bara en så perfekt dröm just nu. Haha det bästa i drömmen måste väl ha varit när Gumpa reser sig från stolen bredvid mig (Vi satt på någon föreläsning om böcker) Med en glittrig damhandväska och rosa kortkortkorta hotpants, haha det bästa är att jag faktiskt INTE skulle bli förvånad, haha!


Vida

Hahah, efter tre år med G börjar man förstå att allt är möjligt..



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: