2010-04-27
 20:03:37

Goder kväller på eder!

Efter att ha fått strikta tillrättavisningar inom ramen för det svenska språket av läsare, tänkte jag försöka vara någorlunda mer korrekt i detta inlägg. Enjoy!

Min dag började med Matte som de allra flesta tisdagar. Vi var minst sagt en liten grupp i klassen, ska man chansa att det kanske var skiva igår? Jag kunde nog dock inte riktigt koncentrera mig på matten, tänkte mest hela tiden på filosofiprovet som skulle äga rum lektionen efter. Vida och jag sa det att det inte kändes som om man hade en framtid efter provet. Men likväl stod vi där i lunchkön även denna dagen. Provet var terminens skämt, sjukt svårt! Får hoppas att jag klarade det i alla fall.

Efter lunch var det dags för NkA, och jag som hela tiden sagt att jag tycker det är kul med miljöavsnittet vi håller på med för tillfället, men tji fick jag! Vi började nämligen med något som jag tycker är fruktansvärt tråkigt, nämligen växelström å ström överhuvudtaget. Man ska inte säga att skolan är rolig tydligen!

Jaja sista lektionen kunda jag inte gå på eftersom jag skulle på möte på Mando. Och det har nog aldrig varit så upplyftande samtal där som det är nu. Det går bra, även om jag har dåliga dagar ibland, så går det så mycket bättre nu, och jag blir mer redo för varje dag att lämna skiten och den vidrigaste sjukdomen bakom mig! Det ska bli ett sant nöje att döda dig vill jag bara säga till den! Den här sommaren ska bli min sommar. Inget dåligt ska få komma emellan, punkt slut! Om det blir som jag vill försvinner ett av M:en om 2 veckor! :D

Åkte tillbaka till skolan och hämtade matteboken innan jag drog mig mot Vaxet. Åkte ett extra varv med båten och nu är jag hemma. Känner mig alldeles för trött för att plugga, och dessutom är det "inför Eurovision" om 1 minut. Och som den schlagerräv man är, kanske man borde slänga ett öga i alla fall, innan jag däckar här hemma.

Måste bara visa på att det nog faktiskt är vår nu. Vårtecken i täby. Ungdomar på Täbykorset! Vårigt så det förslår.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: