2010-04-09
 18:54:52

I am back in town!

Ja eller iaf tillbaka på ön. Jag sket i goodiebagen eftersom jag tror att man var tvungen att bli fotad eller nåt, och näe det kände jag inte för ;)

Sedan begav jag mig för att möta upp mamma i Nacka forum. Efter lite shopping (visar sedan) tog vi en välbehövlig fika. Det var mysigt att fika med mamma och det kändes som om det var typ fyrahundra år sedan vi shoppade tillsammans. Jag behövde inte pröjsa mer än sju och femtio idag och jag är ett presentkort, en fika och ett par skor rikare! WOW!

När jag kom hem sprang jag ut och arbetade lite i hallonlandet, det är faktiskt riktigt kul när man väl börjar.
Ikväll har jag tusen saker at fixa för imorn är det läger hela dagen och 19-års-galej på kvällen :)



Som sagt, tusen saker att fixa.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: