2010-04-19
 22:33:27

JAG FICK JOBBET

Jaaaaa!

Nu när jag kom hem och öppnade mejlen fanns där ett mejl från Gästhamnen. Jag vågade nästan inte öppna det men gjorde det till slut. Och där i stod det att de ville erbjuda mig jobb! Jag blev så glad och studsade praktiskt taget ut till mamma i rummet bredvid.

Ja så då blev jag lycklig. Nu är jag hemkommen från träningen som gick oväntat bra. Sträckt med skruv för första gången på kanske drygt ett år. skulle köra halvskruv, men det mynnade dock ut i en helskruv, och där låg jag på mattan och fatade i princip nada! Trode jag bara lyckats göra en barani, men si där fick jag! Så nu taggar vi om till nästa tävling. Då skulle vi dock inte tävla på matta för vi behöver 8 stycken flickis flickis. Men vi får köra på grencuper istället :)

Nu håller jag på att städa å blogga samtidigt och av nån anledning fick jag för mig att prova igenom garderoben, men snart måste jag lägga mig ner och plugga till historia C, kul det låter va? Och imorn ringer klockan 05:35, det är åxå KUL!


Måste bara säga att mina vänner är de finaste. Mest underbara. Helt otroligt bäst! Och jag menar alla!
Puss på er!


Vida with no voice

GRATTIS!!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: