2010-04-10
 09:13:17

Mardröm

Oj, va skönt det är att vakna när man dröm en mardröm. Jag drömde att jag först lyckade rädda Lilnoddan från att bli rånad, då blev hon som rånade arg och började ge sig på mig. Hon försökte sno, och så bet hon mig. Sedan blev jag fasttagen av något gäng som ville smussla in sig i mitt företag(?) eller företaget jag hade kontakter till. Det visste jag dock inte, jag trodde verkligen att de skulle göra något annat med mig. Men jag tror att jag kommer ihåg att mina vänner var med mig men att ingen kunde göra något för då skulle det hända något värre, och det var bara jag som de ville åt. Malin och Vida försökte messa Malins mamma (tror jag) och säga att de skulle komma. jag kommer ihåg att jag kände ett finger mot min mun när kidnapparna trodde att jag var påväg att skrika.

Näe jag säger bara för mycket Beck, Millenium blandat med mörkerrädsla, men va tusan! ;)





Mina hjältar?



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: