2010-04-13
 18:58:27

Mest upplyftande mötet på kanske 9 månader!

Haha, enligt rubriken låter det som om jag är gravid. Men det jag syftar på är att mötet på Mando gick över förväntan, kanske till och med MYCKET över förväntan!

Dagen har väl annars varit helt OK. På matten hade jag glömt bok och miniräknare, inte mycket till plugg här inte. På filosofin fick jag tillbaka provet, blev väldigt missnöjd, så jag tänker inte ens skriva resultatet. Och på naturkunskapen, var det faktiskt mycket intressant, handlade om miljögifter och sådant. Mycket intressant och viktigt att veta tycker jag. Har ni förresten hört att det är lite farligt med lågenergilampor? Jag visste väl att det var något fuffens med dem!

På historiatimmen var jag ju på Mando och sedan begav jag mig tillbaka till Täby för lite shopping till skivan med Hanna, Linda och Vida. Jag och Linda tog oss sedan till Vaxholm och skildes åt på bussen. Jag åkte vidare ner till kajen för att vänta på båten. Satt ute hela tiden i solen och läste min svenskabok, värre väder har man ju sett till. Nu måste jag plugga massa NkB, blä blä blä.

Men vet ni vad jag hörde?! Både Söderarm och Dalarö är trasiga, därför ska vi få åka SILVERÖ! Min BEEEEEBIS! Hon är nog den enda man kan lita på i vått och torrt!

Ska hinna med ansökning till högskola och universitet åxå!

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: