2010-04-24
 22:38:17

Mission failed

Ja, min plan att lyckas få en båt att gå till min brygga, gick intre enligt planerna, tyvärr. Men man ska ju tänka positivt, så jag ringde Lillnoddan och frågade om jag fick komma upp till henne. Jag blev kvar där lite längre än planerat och tog 20:20 båten hem. Vi hade trevligt och tittade på Wipeout, första gången för min del, har ju hört talas om det massor, men aldrig kommit så långt att jag kollat på det.

Idag var som sagt Linnea och jag ute på photosession och blev superba bilder! Jag funderar starkt på att fixa en sån där portfolio där jag kan samla mina bilder, det skulle vara kul!

Efter photosessionen sminkade och "dresserade" Linnea mig, så jag blev High Fashion! Så sjukt duktig på att sminka är hon! Och världens sötaste kjol fick jag låna! Puss på henne!

Efter det for jag iväg vidare till ett centrum söder om stan för att fika med min kära och gulliga farmor! Vi intog Waynes coffe, åt och drack gott samtidigt som vi samtalade om ALLT!

Sen kom mitt mission som failade, men som iaf ledde till något mycket trevligt!

Nu är jag hemma och städar, ska plugga nu, skriva på min satire som jag ska redovisa på måndag.

Åh just ja; Vinkar man inte så blir man tutad på tills man vinkar tillbaka ;)



Finaste kjolen, dock den mest dassiga bilden, men skit samma, kjolen är vacker ändå!




So long lovers!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: