2010-04-03
 19:23:18

Myspysdag i solens stad STOCKHOLM!

Helluuuuu!

I am back!
Kom för en stund sedan hem från en alldeles ypperligt trevlig och mysig dag med min fina Vida! Vi satt på EH i ca 3 timmar och språkade om allt möjligt, svårade på sista frågorna till påsktävlingen och åt god mat och drack goda drycker. Vi hade ju planerat detta ett tag så det var verkligen på tiden att denna dag äntligen infann sig!

Dessutom fick jag de allrma bästa presenterna i mitt påskägg! Förutom godis så låg där en berlock till mitt Thomas Saboarmband, ett Coffe card laddat med 500(!) riksdaler! Wihooo! Sen fick jag också pengar vilket jag blev en massa glad av!


Latteskum!

Lax-bagels

Manhattan Brownie

Idag lyckades jag glömma båtkortet! Typ det enda av korten som ja glömde. Vilken tur då att man åker så ofta så att jag faktiskt klarade två turer på två olika båtar utan kort, man e väl Ö(!)- känd, haha vilken humor.

Nu måste jag åter ta tag i mitt rum innan jag beger mig ut på vift med Victoria ikväll igen! Mysigt :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: