2010-04-09
 23:21:30

Nu tänkte jag

gå och lägga mig. HAr precis kollat på millenium på svt-play. Fy tusan vad den serien är bra! Har ju sett den förr, fast på svt-play är det ju en hel massa extra tydligen som inte finns i filmen, me like!

Men nu börjar jag bli trött, men måste fixa lite med Ulles present och såklart blogga för er ;)
Jag vet dock inte hur det ska fungera för just nu är jag väldigt trött, och imorn är det läger från 12-17, å då ska jag försöka lära mig ett fristående som jag INTE kan mycket på, grejt grejt! Jaja på någe sätt ska det nog lösa sig.

Här kommer en gammal bild för flera år sedan då vi dansade fristående på en tävling:


Vi är typ bäst när det kommer till kritan! Och jag tror att jag älskar det mer än vad man kan ana.
Nu är det dock ett nytt fristående, som enligt mig är krångligare, men jag fick alldeles nyss veta att det gjorts revideringar och lite sånt så det ska nog fixa till sig i slutändan i alla fall.

Hare nu gött! Partajja lugnt om ni är ute någonstans :)

Pussar



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: