2010-04-03
 00:14:45

Nyss hemkommen!

Ja, får bara en liten stund sedan klev jag innanför dörren här hemma. Kom hem från Victoria och våran Beck-kväll! Supermys som alltid!

När vi skulle ta oss hem sedan, ja man kan väl säga att jag är förvånad över att vi inte körde in i varandra. På Tynningö är det så att det endast på vissa, och väldigt få ställen finns gatubelysning (Kanske för att vi inte har några gator iofs) men i alla fall, större delen av vägen hem tillbringayde vi i mörker. men inte deppar vi för det! Nej nej! Vi lägger i Victorias mobil i cykelkorgen, som både får agera underhållning och belysning. (Mamma sa för övrigt; Ta reflexvästen, och ficklampan. Reflexvästen glömde jag hemma, och ficklampan låg nere i väskan, bra där Sophia!;) )

Vi hade mycket trevligt, men jag är förundrad över att vi klarade oss från skråmor, och glad över det såklart åxå. Får se om jag laddar in videorna sen, men här kommer lite bilder på min söta vän Victoriiiaa!




Myspyskväll med andra ord!
"Man blir lite speciell när man växer upp på en ö"



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: