2010-04-23
 19:15:43

Saker och ting löser sig!

Idag vaknade jag upp till mördardagen. Den värsta fredagen i skolan på länge. Idag hade jag nämligen Matte C prov, English satire redovisning och Webbplatsen skulle vara klar. Ni hör va? Efter mitt psykbryt igår så bestämde jag mig för att ännu en gång vara ärlig och säga till lärarna som det låg till, iaf ungefär. Mötte upp matteläraren på morgonen och berättade hur jag kände. Vi bestämde att jag skulle göra så mycket jag kunde och sen lämna in, och resten skulle jag få använda boken på, så att det iaf blev en övning. Så så gjorde vi. Sen mötte jag upp engelskläraren och sa som det var där, så jag får göra redovisningen på måndag istället. Och Webbplatsen fixade till sig och jag fick nästa vecka på mig att fixa med bilderna :)

Så ja, mycket ordnade upp sig under dagen, men så skönt att denna skoldag är över. Kvällen ska jag dock spendera i plugget idag me, för att slippa stressa sönder på söndag. Det ska skrivas tal, essäer och fixas med andra saker.

Tänkte lägga upp lite roliga bilder på vår katt som jag hittade henne när jag kom in på mitt rum, haha.




Tosig katt vi har ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: