2010-04-17
 13:16:14

Schvettigt

För en liten stund sedan kom jag in efter cirka en timmes lantbruksarbete. Hallonlandet och vinbärsbuskarna var målet idag. Det luktar redan massa vinbär när man håller på vid buskarna, trots att det nog ändå är ett par månader kvar till att de faktiskt finns bär där. När det är ca 10 grader i luften och man har vinterhandskar (2 olika för övrigt) och skyddsglasögon, så blir vaarmt!

Nu måste jag fortsätta lite inomhus, fixa iordning all packning och slänga massa sopor. Innan jag drar vidare till Vida för filmmys. Men först måste jag hyra filmen och köpa min mascara. Jag vet att jag e fjortis som skriver om det, men jag MÅSTE berätta att det nog är den överlägset bästa jag ägt! Jag har för närvarande 2 olika, en för under och en för överfransarna:


För överfransarna! (Bästa någonsin!)



Till underfransarna.

Men den översta är mucho great!

Tänk en tanke på alla som sitter fast i askmolnskaoset! Tack och lov att jag åker buss! ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: