2010-04-15
 13:08:32

Sicken pärs!

Nu är naturkunskapsprovet över, och sicken pärs!
Jag skrev inte mindre än 12, fattar ni 12! sidor! Jag brukar väl inte ens skriva så mycket när jag ska skriva en uppsats!?

Men jaja det kändes bra i alla fall. Kanske VG?

Nu sitter jag i skolan och har egentligen svenska men jag ska bara blogga lite först, vi skriver på vår essä. Ikväll är det skiva. Jag e lite ledsen i ögat att jag missar träningen ikväll, för om jag hade gått kanske jag hade kunnat få vara med på tävlingen, på friståendet, men men, skiva har man väl bara en gång i livet typ.

Efter svenska har jag min sista lektion som är religion, sen måste jag fixa med lite grejjor innan jag drar hem till den vi ska göra oss iordning hos. Får se om jag kan förvandlas till någon Zorro eller zorroinna idag. Spännande värre!

Annars e jag sjuukt stressad, verkligen!
Jag brukar nästan aldrig ha ont i huvudet, och inte så ofta drömma mardrömmar, men när jag e stressad verkar det vara väldigt vanligt suck. Vet ej hur mycket uppdatering det kommer bli nu på ett tag eftersom ikväll är det skiva, imorn begravning och jag åker direkt från min kompis till Småland. kommer hem någon gång på lördagkväll. Men vi hörs nog någon gång innan det.

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: