2010-04-01
 21:05:46

SKIIIIVA :D

Nu är jag hemkommen från en superduperskiva, med en kanske inte lika superduper följande dag.

Jag och Vida gjorde oss iordning hemma hos Vida, myspys med Arja Saionmaa som underhållare ;) Great!
Vi infann oss på tegel runt halv 11. Många från klassen dök upp under kvällen och vi hade det supertrevligt. Lite incidenter får man väl räkna med eller, på vägen därifrån språkade jag och Vida om Cheesburgare med porer, euuw!? Jaja, inge hämningar eller vad man säger.

(Akrobaten Sophia)

(Vida och jag gjorde fina stjärnor!)

Dagen idag har väl inte varit den mest fokuserade kanske. Dessutom var vi bara mellan 5 och 7 elever i klassen. Tappra riddare vi är!
Efter skolan åkte jag Linda Hanna och M till EH och hade påskfika. Mysigt värre.

Just ja, var på Mando på morgonen, så nu är det nya beslut som tagits. Mycket tack vare åsikter från utomstående har jag fått ny kraft. Nu ska jag klara det här!

Just nu sitter jag i soffan hos min fina vän Linnea. Jag mår inte prima, mår illa, men va tusan det var det värt!

Pussar och kramar!

Ps Vi har fått våra studentmössor nu! Ds



Vida

Studentmössaaaaa!!!!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: