2010-04-09
 11:05:39

Tänk positivt!

Idag vaknar man upp til en inte lika fin dag som det var igår, men deppa inte för det mina kära vänner, för ovan molnen skiner alltid solen!

Idag kommer en massa saker att äga rum känns det som. Dagen börjar ed en båtfärd in tilld en stora staden. Det var länge sedan jag åkte havsvägen till Stockholm, på somrarna gör man det hela tiden, men på vintern är det svårare. Jag ska in till Gallerian och kolla lite på loreal casting, jag känner nog kanske inte för att vara med, men jag kanske kan hämta ut nån rolig goodie-bag :)

Sedan ska mamma och jag till forum och titta efter skor. Ooch jag måste säga att jag nog måste leta efter någon tröja/blus/topp eller något liknande till morfars begravning. Jag testade klänningen jag hade tänkt ha igår, och nej, jag känner verkligen inte för att ha den, jag vill vara fin. Så jag får se hur det blir med den saken.

PÅ båten in till stan (som för övrigt tar hundra år med den sega båten jag ska åka) så har jag massor av tid att läsa processen, perfekt, jag gillar när man kan slå två eller flera flugor i en smäll.

Kanske inte låter så mycket, men det blir banne mig mycket när man bor på en ö och måste ta sig till amssor av ställen! Jaja, jag kommer antagligen att komma hem någon gång i eftermiddag kväll.

Nu måste jag fixa iordning mig lite innan jag åker, kanske slänger iväg ett inlägg precis innan jag åker.

Hej hopp!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: