2010-04-10
 22:25:36

Totally slut

Jag är heelt slut, i kropp och knopp. Efter att ha lärt sig ett helt fristående (jaja, lite går det välan att slipa på fortfarande) så är min hjärna ur balans, likaså mitt knä, ajajaj vilket blåmärke jag kommer att ha imorgon. Men det var det värt. Jag började dessutom blöda på tån, då kan man kalla det för hård träning!

Så nu har vi dansat igenom hela friståendet och nu återstår bara finslipning.

Jag skulle ju egentligen gått på 19års galej hos min fina vän Ulle idag, men jag bara orkade verkligen inte, tråkigt, men sant.
Sprang över en snabbis till Linnea som just arrived from Mallis, brun var hon allt!

Nu sitter jag här och bävar för att ta bort sminket, men tar man med olja så brukar det gå bra :D

Jag hinner inte sitta här alltförlänge för imorgon är det jobbintervju och jag vill vara fit for fight! Skönhetssömn och en dusch lär göra susen.

Fick förresten ett urfint linne av Linnea från Mallorca!

Syns inte så bra, men lite iaf. Det som syns mest är nog mitt stökiga rum ;)



Måste förtälja en jobbig grej, jag har fått en infektion i navelpiercingen, så det gör ont när jag ligger på mage, lite småjobbigt när vi stretchade idag. Men det läker nog snart, sja alldeles strax gå och tvätta rent.

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: