2010-04-16
 23:47:24

Trötttrötttrötttrött

Jag är såååå trött. Efter skiva, bilfärd ca 7 timmar, begravning och åter igen tusen saker att fixa är jag nog en av de tröttaste i kommunen i alla fall!

Jag har nu tvättat mina träningskläderr och tävlingskläder till på söndag. Sitter nu å tar iagen allt jag missade på datorn under dagen.

Igår var det iaf skiva. Jag hade mycket trevligt med några av mina absolut närmsta vänner. Massa trevligt. Jag var Darth Vader, shiet pommesfrittes vad varmt det var i den masken som jag för övrigt fick låna av Carros brorsa, om han visste om det är en annan femma ;) lasersvärd och mantel hade jag också. Vi lämnade skivan ganska tidigt eftersom tunnelbanan slutar gå så tidigt, tråkigt nog. Jag skulle ju på begravning dagen efter (idag) också så jag ville vara någorlunda pigg. Sov över hos min fina vän Lillnoddan :)

Begravningen var fin, med både skratt och gråt. Jag hade väldigt svårt att hålla tårarna borta i början. Grät under första låten. Tänker på dig Morfar!

Träffade massor av nära och lite mer avlägsna släktingar.

En massa bilåkande idag så nu är jag helt slut i pallet. Så bilder och sånt får bli imorn, för snart måste jag hänga tvätt, å plugga.

Imorn ska jag till Vida, men först väntar ettusenen saker att göra!

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: