2010-04-06
 17:00:28

Varmt

Åh vad det är varmt och skönt ut. Kom hem för en stund sedan. Var som sagt och hälsade på min vän Becca:

Long time no see!

Vi snackade om livet och annat.
Sedan cyklade jag hem, upp och ner för backar, Tynningö är banne mig en backig ö! Sen kom jag hem och åt mellis med mamma.

Nu sitter jag här och har precis ordnat med skivan och kollar runt lite på vad jag ska läsa efter gymnasiet. Finns så mycket jag vill. Förut har jag varit ganska säker på att jag inte vill plugga, i alla fall inte heltid efter gymnasiet, sen fick jag en släng hä'r för ett tag sedan att jag kanske borde plugga i alla fall. MEn sen kom nästa och skanske den slutgiltiga slängen som meddelar och påminner mig om hur tråkigt jag faktiskt tycker att det är att plugga nu, så näe, jag komemr inte att plugga mycket i höst. Men frågan är, vad ska jag jobba med? Var ska jag flytta? Just nu står jag på plats 23 på en lägenhet i Grimsta. Vilket antagligen och förhoppningsvis betyder att jag i alla fall kommer att få gå på visning av den. Jag vill jobba med simskola mycket gärna, skulle kanske vara väldigt perfekt, elelr i nån butik, men jag behöver lite utmaningar också, att få se barn lära sig simma är bland det finaste; "Fjöken fjöken, titta vad jag kan!"

Näe nu ska jag fortsätta lite!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: