2010-04-11
 18:42:35

Vaxholm defrosting

Sicken solig dag det blev idag, trots en gråmulen förmiddag!

Trots enorm träningsvärk har jag hunnit med en massa idag. Var som sagt iväg på jobbintervju, superduperkul, ännu roligare blev det när jag träffade gamla polare F och P där :) 

Jag tyckte att det gick bra, vet dock inte om jag får jobbet, men de verkade tycka att det var kul att jag som tjej ville vara hamnvärd. Jag kopplade på mitt bredaste leende men var samtidgt som jag är mest, bara Sophia :)
Senast 1a maj ska jag få svar från dem! Hoppas hoppas hoppas.

När jag kom hem solade jag med mamma vid källaren och åt mellis. När jag satt där fick jag plötsligt ett samtal. Från min kära Tynningö-jetset-kollega. Vi möttes upp halvvägs för att lämna över len DVD och en DVD-box till mig, eller egentligen till mamma, men jag var budet.
Ingen av oss hade något särskilt för oss denna soliga eftermiddag så vi gick en liten promenad och satte oss sedan vid "Badberget" och bara solade och hade det mysigt, och samtalade om allt och inget. Vi satt där i någon timme innan vi började bege oss hemåt. Nu har jag precis ätit middag och ska gå över till Linnea och Mathildorna för en photoshoot, spännande som attan. Som vanligt kanske ni får smakprov sedan, vi ska idag fota inomhus, lite spännande.

Annars behöver verkligen mitt rum städas, eftersom vi troligtvis får hantverkare i huset under denna vecka, inte så trevligt då om det ligger stringtrosor över hela golvet, näe sådana situationer bör vi undvika.

Idag var dessutom en bra dag igen. Keep it up!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: