2010-08-14
 00:55:49

50års-fest, möhippa, svensexa och allmänt halabaloo!

Nu har jag arbetat klart för denna kväll. En underbar kväll för övrigt. Började med att jag stod i baren och serverade välkomstdrinkar i närmare 2 timmar. Hann själv få i mig ett par glas, men det var det förhoppningsvis ingen som märkte ;)

Hemlig svensexa och möhippa hölls det för 50åringen och hennes blivande man, de ska nämligen gifta sig imorgon (idag!) Så söta är de tillsammans, jag önskar dem ALL lycka!

Nu är det så att jag om mindre än 5 timmar ska paddla till jobbet, Waxholmsbåtarna har ju inte ens börjat gå på morgonen när jag börjar jobba, det känns stabilt ;)

Kanske dags att sova en stund.

Goder natter!
Pusshej!


sarastille -

Hej!

För första gången någonsin har jag en "dagens blogg"-tävling på min blogg. Dock är det inte riktigt samma sak som Dagens blogg. Läs mitt senaste inlägg på bloggen om du är intresserad av att vara med och tävla om lite extra publicitet!

KRAM :)



PUBLICERAT: 2010-08-14, 19:20:00 | URL: http://stiille.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: