2010-08-04
 09:50:05

Aloha kakahiaka

God morgon betyder min rubrik för er som inte visst det. Det är hawaiiska så nu har ni lärt er någe nytt :)

Jag vaknar upp till en regnig och grå skärgårdsö. Jag ska inte jobba idag, men det blir till att ge sig iväg mitt på dagen i alla fall. Ska iväg till Danderyd.
Måste även hämta paraflaxet som jag förmodligen glömt på jobbet.

Jo just ja! Jag la ut mig själv på arbetsförmedlingens hemsida häromdagen, och redan igår(!) ringde det en rekryterare som tyckte att jag verkade intressant, så vi bestämde ett möte imorgon klockan 13. Jag berättar inte än vad det är för företag, det får vi ta sen. Men jag hoppas att jag får jobbet. Det verkade faktiskt ganska intressant!

Strax dags för frukost!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: