2010-08-21
 14:53:04

Då var det dags då!

Jajamensan då bär det av till turkiet med mina fina tjejor! Vi är 5 stycken som åker å jag hoppas på en underbar vecka :D

Jag kommer förmodligen inte kunna blogga när jag är där, så det blir lite semester, hur ska jag klara mig??! ;) Om jag får tag i nån dator nån gång försöker jag slänga iväg ett inlägg!

Här är vårt lägenhetshotell! :)

Kanske bara ska uppdatera lite om gårdagskvällen åxå. Superkul hade vi verkligen! Vi var väl sådär lagom nördiga eftersom vi pratade jobb i stort sett hela kvällen, men vaddå vi älskar ju jobbet! Vi pratade om missar, lyckanden och skrattattacker, varvat med tacolasagne och kladdkake-klet ;) Haha snacka om att det här varit världen bästa sommar. JAg är så otroligt glad att jag fick jobbet, jag trodde det skulle bli kul, men åh jag älskar det verkligen!


Fina tjejor :)


Tuffa chefer


Här samtalar vi förmodligen om särskilda händelser under sommaren..


Grymma kollegor! :)

Senare på kvällen agerade jag och C tröjor åt varandra, jag satt i hennes knä i ett par timmar, varmt å mysigt!

Jag saknar det redan, Waxholms Gästhamn.
Jag ska dit nu idag på eftermiddagen och hälsa på :) I know I am a neeeeerd ;)

Pusshej så länge! :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: