2010-08-27
 15:12:10

Fika!

Ja vet nı vad?! Man kan faktıskt fika ı Turkıet ocksa! Har precıs kakat mitt 3-mellis ı form av en ıscappucıno och en hallon-cheescake!

Nog langtar man hem lite efter EH och Waynes, men man maste ju passa pa att testa utbudet har ocksa ;)
Har maste man drıcka massor med vatten btw. Nar klockan slog kvart over 3 ıdag, hade jag redan druckit 2 liter!!
Men man MASTE verklıgen annars svımmar man! Kvallen ar lıte ovıss an sa lange, blır formodligen en ganska tidig kvall, imorn ska saker och ting packas ihop for pa sondag aker vi hem. Tro det eller ej men jag langtar faktıskt efter lite svalare klımat, och nordligare breddgrader. A sa langtar jag efter alla mına fına vanner dar hemma!

Beck langtar jag ocksa efter, men tackar for att vı har svenska 3an pa rummet ;) Vı har tıttat pa Bones, NCIS, Top Model, Tyra Banks show och Nanny.

Ne, nu tankte jag nog ga vidare och betala for min goda fika, mumsigt!

Pusshej sa lange!


FRIDA HJÄRTA KEVIN

Så härligt att vara utomlands :D



PUBLICERAT: 2010-08-29, 13:10:16 | URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: