2010-08-16
 23:33:03

God kväll!

Jag känner att bloggen blir en aning lidande när jag är ute å flänger så mycket. Just för tillfället är jag dock hemma.
Började dagen skittidigt med att cykla iväg till båten å vidare in till Södra latins gymnasium för att ha Matte C intensivkurs hos Matteakuten. Kändes en aning konstigt att sätta sig i skolbänken igen, men det var bra lärare och rätt högt tempo. Det är kurs hela veckan, så det e bara att tagga till ;) Efter kursen åkte jag till jobbet å underhöll medan personalen städade duscharna. Min favvosyssla, näst efter korven å grädden då ;)
Tog sedan bussen in till staden igen och åkte på lägenhetsvisning som jag nu tackat ja till (lägenheten alltså) Väldigt fin och mysig i ett fint å mysigt område. Spännande spännande!

Efter visningen åkte jag till Stadion å mötte upp min fina Vida för en kvällsfika på Mocco, mysigt värre. Det var så sjukt länge sedan vi sågs nu, så det var verkligen på tiden!
Efter det åkte jag tillbaka till Vaxet å väntade på min båt. Å nu sitter jag här å har precis ätit lite kvällsmat. Funderar starkt på att gå å lägga mig så att jag orkar upp imorn. det var lite segt vill jag lova. Men (tjejig som jag är) jag tänkte sminka mig ombord på båten imorn, så får jag lite extra sovmorgon i alla fall ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: