2010-08-08
 08:31:09

God morgon!

Godmorgon sömntutor!
Medan ni har legat i sängen och sovit har jag faktiskt varit uppe med tuppen och städat badrummet, slå den ni!

Idag väntar en liten shoppingtur tror jag minsann, för mina skor som jag hade på jobbet igår, är inte nådigt förstörda. Jag hade en ocean i skorna efter ösregnet! Sanna mina ord! Behöver jag nämna att det var tygskor..? Näe idag åker nog stövlarna på från början, så man slipper gå runt med Atlanten under fotsulorna. Vår kallskänka Malinski tycker att jag käkar för mycket Gudar( Mina favvobröd heter nämligen Balder & Tor) så hon skrev att idag skulle vi minsann laga något gott!

Näe nu ska jag nog hoppa in i duschen och tvätta av mitt något äckliga hår, det var 5 dagar sedan jag tvättade håret, känns som att det kanske är dags nu. Jag skulle idag även vilja finna nån lite volangig tunika och ett smalt skärp. Nån som vet något?

Pusshej!


Jules

Åh, du har så snygga och smala armar!!



PUBLICERAT: 2010-08-13, 09:32:22 | URL: http://www.metrobloggen.se/julesworkout

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: