2010-08-15
 23:01:57

Håll huvudet kallt!

Sån skillnad på väder idag från igår. Man skulle kunna tro att det ena var natt och det andra dag! Igår stekande hetta å svett, idag vinande kyla och gåshud. Men men vi bor ju i Sverige, vad har man att förvänta sig liksom? ;)
Jobbade som jag sagt tidigare från 10:30- 19:30, man känenr sig allt lite mör. Men man har ju idag som vanligt fått vara med på om det mesta. En sak som jag måste berätta. jag å M står i pratar inne i kontoret, å helt plötsligt faller en kanske 12 årig kille ner från båten närmast oss i vattnet. Allting går liksom i slow motion. Först blir jag helt stel, tänker; hjälp tänk om han inte kan simma! Jag gör mig redo för att springa ut å hjälpa honom. Men han börjar genast, om något förvånad att simma bort å kliva upp på båten igen. M och jag undrar vad tusan hände!. Sen brister det för mig. Jag vänder mig mot M och säger. Jag. Måste. Bara. Vända. Mig. Om. Ett. Tag. Å sen brast jag ut i gapskratt. Stackarn! Haha men det såg så fruktansvärt roligt ut. Precis ett sådan där "Sällskapsresan-fall" typ. Haha!

Kunderna verkade nöjda idag, och då blir jag också nöjd!:) Ömsesidig nöjdhet, eller nåt ;)

Åkte in till stan och tog båten därifrån hem. Nu sitter jag på golvet här hemma och ska strax leta fram min miniräknare till mattekursen imorn. hoho! Sophia och matte brukar inte vara någon lyckad kombination, men det kanske blir ändring på det nu! 

Pusshej så länge :)

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: