2010-08-29
 23:46:40

Hemma!

Äntligen äntligen är jag hemma i Svedala igen!
Vi landade runt klockan 15 svensk tid, å vad lycklig jag var när man äntligen fick se;
1.Moln
2.Slajmgrönt vatten
3.Regn
4.Baguetter med frön på
5.Svenska skyltar

Ja å allt annat som hör Sverige till ;)
Jag åkte Arlanda Express från Arlanda till Centralen där mötte jag upp mamma å vi åkte å handlade smågodis, ny tandborste och en ny tandkräm till mig :D

Jag tänkte berätta mer om resan imornkväll.
Ska försöka ta mig till Tibble imorn, prata om Matteprov och projektarbete.

Jag tänkte gå å lägga mig nu, är helt proppmätt på godis och Beck :P

Jag bjuder på några bilder från resan så länge!
Puss!


Utsikt från vår balkong (Ser det inte ut som hämtat ur en resekatalog??)


Vi var inte helt bortkopplade från omvärlden, här sitter jag med en 40-kronors-Aftonbladet


Mer kommer imorn..



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: