2010-08-07
 20:12:01

Latrinexpert!

Ja det e jag det. Jag är helt enkelt skitbra på skit! Skämt å sido är det jag som för närvarande får ta hand om alla våra första-gångs septikare. Men jag gillare! Eller jag gillar förresten allt som har med mitt jobb att göra. Gå in genom dörren med ett leende i början av passet och du får en underbar dag och går därifrån med ett om möjligt ännu större leende. Kärlek ch vänskap är det enda du får mer av, genom att ge. Tänk på det!

Imorse gjorde jag dessutom världen lite bättre genom att baka chokladbollar och ge bort dem till hårt arbetande människor. Jag tror bestämt att de blev uppskattade ;)

På jobbet idag, förutom att ha fått berätta hur man gör med septiktanken, har jag; Skurat och skäljt av hela grynnan, börjat skura båthuset, högtryckstvättat duscharna, moppat, tagit betalt, stått i caféet, räknat kassa, ja, jag har banne mig gjort dset mesta idag. Å så fick jag ju ett pass imorn åxå! Gissa om jag är glad :D Imorn ska vi tvätta mooringlinor, det blir säkert superskoj och jag längtar redan.

idag skulle jag egentligen ha gått på inflyttningsfest, men det korvade sig med jobb och tider så jag kommer inte att närvara :( Hoppas att de får en utmärkt kväll i alla fall!

Nu har jag lite att fixa, men som sagt, ikväll blir det en hemmakväll. Vila upp sig inför stängningspasset imorn. Jippie!

Pusshej sålänge :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: