2010-08-05
 23:21:31

Möte möte möte

Hejsan alla glada!

Nu är jag hemkommen efter möte hos mitt kanske blivande jobb. Det var Sector Alarm. De säker säljare till sina produkter och de tycktet jag verkade intressant. De ska höra av sig senast måndag igen :)

När jag var klar på mötet åkte jag in till stan, å jag hann bara in i en affär förren nästa jobb (som jag nyligen sökt till) ringer å frågar om jag kan komma på intervju imorn. Jepp svarade jag så nu blir det ett nytt möte imorn wohoo!

När jag lagt på där ringer såklart mitt nuvarande jobb å vill prata. Den som påstår att det är svårt med jobb, ska bara hålla käft. Ligger du i så finns det massor!

Handlade ett par skor innan jag satte mig själv på uteservering å avnjöt en shoppingproviant:



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: