2010-08-01
 23:53:59

Surkart finns det överallt!

Idag kändes det utan tvekan som om jag råkade ut för alla surkart i hela hamnen! Verkligen att typ varenda en var grinig över antingen vouchers eller 40 kronor. Ibland förstår jag inte hur folk orkar fortsätta diskutera och vara griniga. Jag hoppas i alla fall att jag själv är en sådan som tar emot ett bud and sticks to it! Vafan har man att vinna på att klaga egentligen. nej det ska fåglarna veta, kommer du tillbaka inom två timmar så FÅR du en voucher på halva priset, du får inte cash tillbaka! Nejmen titta nu, nu sitter jag själv å klagar jue! Inte bra imte bra!

Idag i alla fall, så kom jag till jobbet ca en halvtimme för tidigt, men satte då igång med att dela ut tidningar till båtarna, alla SvD tog för en gångs skull slut, wohoo! Det räckte inte ens till alla gäster! Efter det satte jag igång med att göra sånna här senilskyltar för sopstationen. SOPOR, GARBAGE, MÜLL står det nu på ett antal lappar jag satt upp.

Förberedde lite inför skönsa söndagen och försökte rädda en Svenska Dagbladet-skylt som flög omkring och skapade oråd bland besökarna. Men nu ska det vara ordnat.

Dessutom hade jag inget pass inbokat förren på fredag denna vecka, men till min förtjusning fick jag ett pass imorn i alla fall, nämligen mitt älskade stängningspass, wohooo! 15:30-21:30 i caféet. Det brukar vara mäkta skoj å jag längtar redan.

Hämtade även hem min "ovärderliga" laddare från min kompis där jag råkat glömma den ;) Nu finns den i huset igen. Tyvärr eller vad man ska säga, dock.

Nu på kvällskvisten har jag som jag sa tidigare haft en filmkväll med Malinski och Lajnaja. Vi såg "Har du hört ryktet om Morgans" En lätt film som förmodligen är perfekt efter en lång jobbdag. Enkel att hänga med i och den får en 3a av 5. Klart sevärd och inte tråkig ;)

Nu är det snart dags att sova även om jag jobbar sent imorn, kan det ju vara skönt att sova ut lite på morgonen utan att slippa gå upp i ottan när väckarklockan ringer.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: