2010-08-08
 23:48:59

Uden striber!

God kväll kära bloggläsare.
Dagen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag, efter ännu en arbetsdag i hamnen. lika kul som vanligt, men inte så mycket att göra dock. Då får man istället använda sin fantasi och komma på egan saker att göra, som att tillexempel putsa toalettspeglarna. Jag gick runt å tryckte på den där flaskan lite lätt samtidigt som jag luktade på det som kom ut ur den, å ni kan ju bara gissa hur det slutade till slut? Jo helt plötsligt, när jag har flaskan sjukt nära näsborren avfyrar den sin vätska och sprutet åker rätt upp i näsborren och kommer ut i ögats tårkanal. Shit vad det sved, men jag tror nog att det löste sig. Visst lockades det fram en del skratt, men det gjorde mig inget ;)

Annars har jag köpt ett par nya dojjor idag, ojojoj vad de andra blev förstörda igår i regnet. Tur att HM har sina 99 kronors-skor säger jag bara ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: