2010-08-10
 23:02:57

Vad vore man utan Ö-folk?

Hallojsan!
Jag är nyss hemkommen från en myspysfika, å sen påvägen hem stannade jag till hos min underbara skiftledare C och tog en kopp te och kollade på norska Hollywoodfruar och den nya roliga ICA-reklamen. Snacka om att jag fick brått på vägen ner. Fick springa hela vägen till Timmer, där stannar en schysst "Ej i trafik"-are till och plockar upp mig! Puss på den chauffören. När jag kommer till ön står min fina vän Victoria där och hennes mamma skjutsar hem mig. Shit vad vore man utan vänner liksom!

Nu ser det ut som ett bombnedslag på mitt rum igen, måste städa upp så att jag åtminstone får plats att sova, imorn blir det lite mer grovstädning.

By the way så har min fina Linnea kommit hem! Puss på henne!


Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)



PUBLICERAT: 2010-08-11, 01:02:57 | URL: http://shikos.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: