2010-12-02
 21:07:48

Aldrig mera avkalkning!







Idag har jag testat på att kalka av en kaffemaskin. Jag tror inte att jag vill göra det igen..  End of discussion.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag. Någon gång efter lunch gick det liksom lite utför. Och hör och häpna: Kollektivtrafiken var INTE på min sida idag på eftermiddagen. Missar en tunnelbana i Örnsberg. Men jag var ute i ganska god tid, så jag tänkte att jag hinner även med nästa tåg som går om 5 minuter. Men då går tydligen just den tunnelbanan om 11(!!) minuter. Missar därför båten vid Slussen. Ruschar gärnet mot tekniska. Missar Vaxholmsbussen precis. Sen skedde väl förändringen lite: Jag hade tur och trots att bussen vars en och kom fram efter båtens avgångstid så hann jag. Tack vara att båten var sen. Så jag slutade vid 17. Hemma vid ca 19:30. Sweet? Njae inte direkt.

Jag fotade litegrann på morgonen, men det var så disigt så mans er nästan inget. Kanske lägegr upp dem sen.

Puss puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: