2010-12-28
 20:05:47

Changing style

Ni som känner mig vet att den så kallade "loose-fiten" aldrig riktigt varit min grej. Åtminstone inte ute offentligt, möjligen hemma i soffan. Men nu, när jag startar början på ett nytt liv (Ni som känner mig vet även vad detta innebär) tänkte jag att det är dags att våga sig ut i det okända, och välkomna tyg i mängder!
Detta hade jag valt att ha på mig idag. Tänk er detta tillsammans med ett par svarta mocka-klackar och en pälsväst när jag var ute. Så gick jag klädd idag. Och vill ni veta en hemlis? Jag kände mig faktiskt lite snygg. Hihi schhhhhh! :) (Sorry för lite kass bildkvalité, men jag gillar inte att fota med blixt)








Lisa

Var köpt dom? (:


Tiffany

Sjukt snygga söti! Vartifrån? :D



PUBLICERAT: 2011-01-03, 21:33:53 | URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: