2010-12-11
 12:37:58

God förmiddag!

God förmiddag världen!

Imorse var det en ritkigt seg start. Men det gör mig ingenting. Ibland kan man behöva lugnet som kan infinna sig en lördagsmorgon.

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera denna vecka. Tror minsann att det var typ 6 dagar sen senast. I måndags var jag på avdelningsdag på Värmdö. Vi samlades runt 9 snåret och käkade frukost och fikade. Efter det hade en av våra anställda en utbildning i SDI Strength deployment inventory. Helt enkelt inventerar man bland sina styrkor. Mycket intressant. När dagen var slut hade man blivit en färg som talade om hur man var som  person. Jag var en ytterst blå person. blåast i hela gänget. Vilket betyder att jag är osjälvisk och vårdande, och har svårt att säga nej.

Alla på avdelningen hade blivit indelade i matgrupper. En ´fikagrupp, en lunchgrupp, en förrätt varmrätt och efterrättsgrupp. Så efter utbildningen fixade lunchgruppen iordning en ugnspannkaka. Efter det fortsatteutbildningen fram till fika och middagsfix. Jag var i förrättsgruppen och vi gjorde lax och pesto-toast. varmrättsgruppen hade blandat lite internationell mat och det var en salig blandning av godsaker. Till efterrätt blev det gino med glass. EN mycket mysig avdelningsdag.

Veckan har flutit på med diverse jobbiga saker i kollektivtrafiken, men ändå sitter jag här och har övervunnit det.

Jag har inhandlat en julklapp, det gjorde jag igår. Tänker inte avslöja mer här.

Min helg har väl egentligen inte riktigt börjat ännu. Jag jobbar nämlign idag också. Ändå fram till 21-22. Jag ska servera. Ska bli spännande, och jag har bulat upp med svarta byxor, ballerina och en vit skjorta. Nu ska här serveras! Om jag orkar blir det kanske utgång efteråt, för att fira fina Victoria.

Nu ska jag plocka upp lite på rummet här.

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: