2010-12-12
 09:07:04

God morgon kära läsare! Jag sitter på tube...

God morgon kära läsare! Jag sitter på tuben påväg hem. Det var en mycket rolig och trevlig dag igår, jag ska försöka berätta mer ingående sedan, men jag började med att åka iväg vid 15-tiden till ett jobb i Saltis. Och jag menar då det, Saltsjöbaden kommer från och med nu VARA Solsidan! ;) Serverade champagne tills att jag nästan var full av ångorna. Vid 22-tiden slutade jag och då bar det av in mot staden för att möta upp fina vänner på en klubb på Sveavägen. Efter ett tag joinade en annan vän som efter att tag ville dra vidare, så jag hängde på. Och jag vet, jag tänker varje måndag att :nästa helg, ja då ska jag sova ut! Jag kan meddela, att det inte går direkt lysande med det ;) Men det gör ingenting, jag är glad :) Idag ska jag iväg på luciafirande. Puuusss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: