2010-12-01
 21:25:14

Nu är det officiellt vinter

Ja tyvärr. Idag blev det klart att från och med fredag är det officiellt vinter. Waxholmsbolaget ändrar till vintertidtabell. Hej då omvärlden. Vi ses i april (förhoppningsvis). Det är tråkigt att det blev drygt en vecka tidigare än planerat från början. Men va tusan! Inte mycket att göra åt. Inte mycket att sura över. Ingenting blir väl bättre för det??

Imorgon är det pendlartorsdag för sista gången den här säsongen. Jag ska riktigt njutaaaa :D

Jag sprang ombord på min favvobåt och sa hej då för vintern. Känns alltid lika vemodigt.

På jobbet är det mycket som vanligt. Å jag gillare!!

Jag tycker att det är lite lustigt när jag tänker på helgen. Jag får bilder från när jag sitter på en motionscykel och dricker ren vodka. Spännande lördag vill jag lova ;)




Jag och min drog


King

GOTT SOM FAN!



PUBLICERAT: 2010-12-12, 16:22:10 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: